مشاوره مالیاتی

مشاوره مالیاتی یکی از نیازهای مشاوره‌ای در زمینه‌ی امور مالی، خدمات مالیاتی و فعالان اقتصادی است. در این مطلب درمورد نحوه‌ کار این مشاوران و نوع خدمات مشاوره ای و همچنین ضرورت مشورت گرفتن امور مالیاتی را مورد بحث قرار می دهیم تا شاید بتوانیم با اطلاع از این موضوع خیلی از مشکلات اقتصادی و مالیاتی خود را در شرکت‌ها و موسسات برطرف کنیم.

وقتی سخن از مالیات و قوانین آن سخن به میان می‌آید، باعث سردرگمی عده‌ای از افراد می‌شود و همین باعث شده است که در حل موضوعات مالیاتی دچار مشکل شوند.  

مالیات دارای قوانین، ماده و تبصره‌هایی است که افراد باید به متخصصان این امر مراجعه نمایند تا برایشان دردسر ایجاد نشود.                                                         

موسسه مشاور مالیاتی و مالی ترازینه ، با داشتن متخصصانی در امور مالیاتی با 15 سال تجربه، تمامی سوالات و مشکلات مالیاتی شما را تنها با یک تماس حل خواهند کرد.

متخصصان و مشاوران مالیاتی ما با تجربه‌ بالا در زمینه‌ی امور مالیاتی، اقتصادی، دارائی و اشراف کامل به پرونده‌های مالیاتی به صورت آنلاین و تلفنی آماده‌ ارائه خدمات مشاوره مالیاتی رایگان می‌باشند.

انواع خدمات مشاوره مالیاتی

در قانون کشورمان، عده‌ای از قانون‌گذاران، منابع مختلفی را برای گرفتن مالیات تعریف کرده‌اند که از جمله‌ی آن می‌توان به مالیات افراد حقیقی، افرادحقوقی، موارد مربوط به سرقفلی، جابه جایی املاک، ارث و میراث، مالیات برارزش افزوده و… اشاره کرد. 

هرکدام از این موارد در قانون کشورمان دارای پیچیدگی‌ها و تبصره‌ها و قانون‌های متفاوتی می‌باشد که دائما هم درحال تغییر هستند. 

برای موارد مربوط به پرونده‌های مالیاتی و تخفیف گرفتن و یا به حداقل رساندن مالیات نیازمند فردی هستیم که در این زمینه تسلط کافی داشته باشد و از قوانین و تبصره‌ها و به روز بودن قوانین و الحاقیه‌های جدید آگاهی کافی را داشته باشد. که همه‌ این امور ذکر شده می‌تواند به عهده‌ی فردی قرار بگیرد تحت عنوان مشاور مالیاتی که تجربه‌ی کافی را هم داراست.

چرا مشاوره مالیاتی بگیریم؟

مشاور مالیاتی یک متخصص و تحصیل کرده در حوزه‌های مالیاتی و حسابداری است.که علاوه براین‌که به حقوق و قوانین و تبصره‌ها مسلط است، دانش و تجربه لازم را در خصوص حسابداری و امور مالیاتی هم داراست. مشاورمالیاتی همچنین تجربه‌ پرونده‌های مالیاتی بی شماری در سازمان امور مالیاتی کشور را درسابقه‌ی کاری خود دارد.                                                         

بنابراین مشاوره مالیاتی تخصصی یکی از ملزومات فعالیت های اقتصادی برای تمامی کارفرمایان و شرکت ها است و استفاده از این مشاوره برای همه‌‌‌ی افراد حقوقی لازم است. و عدم شناخت از این موارد باعث می‌شود که عده‌ای از کارفرمایان دچار جرائم سنگینی شوند. به همین دلیل شما بعد از مشاوره با مشاوره مالیاتی ترازینه می‌توانید آگاهی خود را از قوانین مالی و مالیاتی افزایش دهید و دیگر نگران پرداخت جریمه‌ها وگاهی ابطال مجوز خود نباشید.

چگونه مشاوره مالیاتی آنلاین بگیریم؟

چگونه مشاوره مالیاتی آنلاین بگیریم؟

مشاوران مالیاتی بسته به نوع سازمان و شرکتی که فعالیت انجام می‌دهند هرچه تجربه‌ی بیش‌تر داشته باشند مفیدتر است و سود بیش‌تری برای آن سازمان‌ها و شرکت‌ها به همراه دارد.

این مشاوران مالیاتی وظیفه دارند که مشکلات سازمان یا شرکت را بررسی کنند و گزارش‌های مالی را تنظیم کنند و به مدیران شرکت تحویل دهند به همین دلیل به قوانین شرکت و موسسه آگاهی داشته باشند. همچنین باید راه‌های فعالیت مالیاتی را در اختیار صاحبان شرکت قرار دهند.     

بنابراین با توجه به افزایش مقررات و دامنه‌ مقررات در این حوزه‌ها، مشاوره مالیاتی تبدیل به یکی از حیاتی‌ترین نیازهای مدیران شرکت‌ها و فعالان اقتصادی شده است.                      

در این خصوص کارشناسان حقوقی با درک این کوشیده‌اند که با بهره‌‌‌‌‌‌‌‌گیری آنی مشاور مالیاتی مجرب، در زمانی کوتاه وبه روشی آسان، با کیفیت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ترین مشاوره‌‌‌‌‌ آنلاین را به شرکت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ها و سازمان‌‌ها ارائه نمایندکه مشاوران خبره و حرفه‌‌‌‌‌‌‌‌ای در این زمینه فعالیت دارند که می‌توانند با روش‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های مناسب باعث حفظ حقوق شما و جلوگیری از اشتباهات مالیاتی شود. 

نرخ مشاوره مالیاتی چگونه محاسبه می گردد؟

تعرفه‌‌‌‌ی خدمات مالی و مالیاتی با توجه به شرایط مختلف و حجم فعالیت و نوع شرکت محاسبه می‌شود.                               

برای محاسبه‌‌ این تعرفه لازم است به دو نکته توجه کرد:      

باید ابتدا لیست خدمات مشاوره مالیاتی را تهیه کنیم و باتوجه به حجم فعالیت و نوع شرکت خدمات را دریافت کنیم. به عنوان مثال: وقتی گردش‌های مالی بالا یا الزامات قانونی و تصویب هیئت مدیره‌ وجود ندارد. نیازی به حسابرسی صورت‌های مالی نیست.                             

با توجه به نوع شرکت و حجم فعالیت‌مان نوع شرکت را انتخاب می‌کنیم. تاکید این موضوع براین است که هرشرکت حسابداری باتوجه به کیفیت و گرید موسسه، تعرفه متغاوتی دارد.

نرخ مشاوره یکسان و ثابت نبوده و بسته به فاکتورهای متعدد می‌تواند تغییرکند.

معمولا قیمت خدمات مالیاتی در شهرستان‌ها نسبت به تهران کم‌تر خواهد بود.

گاهی پیچیدگی پرونده‌ها به قدری است که لازم است مشاور مالیاتی استخدام کنید. در این صورت نرخ آن از آنلاین و تلفنی بیش‌تر است.

هرچه تخصص فرد بالاتر باشد ارزش خدمات وی بالاتر می‌رود و نرخ مشاوره آن هم بالاتر می‌رود

هرچه پرونده‌ی مالیاتی سنگین‌ترباشد، مشاور مبلغ بیش‌تری را بابت دستمزد دریافت می‌کند. برخی از مشاوران به صورت ساعتی، هزینه را دریافت می‌کنند. برخی از آن‌ها درصدی از مالیات برگشت داده شده را به عنوان دستمزد خواستار هستند. برخی از این مشاوران نیز خواستار درصدی از سهام شرکت هستند. بنابراین قبل از قرارداد بهتر است درباره‌ی دستمزد صحبت شود.

                 

وظایف مشاور مالیاتی شامل چه مواردی می شود؟

به همین دلیل نتیجه می‌گیریم یکی از مهم‌ترین قسمت یک شرکت بخش مالی آن است و اگر مشکلی دراین خصوص به وجود آید اختلال در همه‌ی قسمت ‌های شرکت به وجود می‌آید.

به همین دلیل استخدام و یا مشورت گرفتن از یک مشاور مالیاتی لازمه‌ هر شرکت است

شرح وظایف مشاوران مالیاتی:

1) یک مشاور مالی و امور مالیاتی وظیفه دارد که گزارش‌ها را تنظیم کند، که از نظر قانونی و اداری مشکل خاصی ندارد و به کارکنان شرکت کمک کند.                                    

2)  مشاور مالیاتی باید از این توانایی برخوردار باشد که بتواند پرونده‌های مالیاتی را حل و فصل کند.         

3) بتواند از ضرر و زیان کسب‌و‌کار در خصوص مالیات جلوگیری کند. برخی از شرکت‌ها به علت عدم اطلاع از قوانین مالیاتی متحمل جریمه‌های سنگین می‌شود. مشاور مالی باید از چنین جریمه‌هایی جلوگیری کند.

4) مشاور مالیاتی باید با قوانین و مقررات و تغییرات آن آگاهی داشته باشد و در اختیار مدیران قراردهد. باید از جدیدترین تغییرات آگاهی داشته باشد.                      

5) زمانی که اظهارنامه‌ی مالیاتی مورد تایید سازمان نبود. مشاور مالیاتی باید بتواند در فرایند دادرسی کمک کند. باید کمک کند که اظهارنامه‌ی مورد تایید قرار بگیرد.               

6) مشاور مالیاتی باید به تصمیم گیری مدیران و جلوگیری از جرائم مالیاتی کمک کند.   

موسسه مشاوره مالیاتی ترازینه چه کمکی به شما می کند؟

موسسه ترازینه با ارائه مشاوره مالیاتی در زمینه‌های اقتصادی و مالی با استخدام حسابداران و مشاوران حرفه‌ای تلاش می‌کند که از مشکلات مالی و حسابداری شرکت‌ها و سازمان‌ها و فعالان اقتصادی بکاهد. خدمات مشاوره ای ترازینه به صورت تلفنی، آنلاین و یا حضوری انجام می گیرد.              

مزایای بهره گرفتن از مشاور مالیاتی

مشاور مالیاتی از شاخه‌های مشاوره است و به فردی اطلاق میشود که دارای شناخت عمیق از حقوق مالیاتی و امور حسابداری و مالی می‌باشد که در چارچوب قانون می‌باشد. خدمات یک مشاور مالیاتی اغلب برای به حداقل رساندن میزان مالیات درچارچوب قانون می‌باشد.

مشاور امور مالیاتی، فردی است که در زمینه امور مالی و حسابداری تحصیل کرده و با حقوق مالیاتی و امور مالیاتی کسب و کارها آشنایی کامل دارد. این افراد به مالکان کسب و کارهای مشاوره مالیاتی می‌دهند و تلاش می‌کنند با راهکارهایشان میزان مالیات کسب و کار را در چارچوب قانون به حداقل برسانند. 

کمک گرفتن از موسسه خدمات مالی و مالیاتی ترازینه با مشاوره تخصصی در امر مالیات، مزایای بسیاری برای مالک کسب و کار دارد.

 برخی از این مزایا عبارتند از:                                                     

 

5/5 - (7 امتیاز)
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments